Professioneel

Klantvriendelijk

Vakkundig advies

Kliniek wortelkanaalbehandeling Rotterdam

Zoekt u een kliniek in regio Rotterdam waar u een wortelkanaalbehandeling kunt ondergaan? Dan is Tandartspraktijk Bergschenhoek de ideale keuze. Onze tandartspraktijk is gevestigd in het plaatsje Bergschenhoek ten noorden van Rotterdam. Wij staan bekend om onze professionele en transparante behandeling. Wij geven al onze patiënten de aandacht die ze verdienen.

Tandartspraktijk Bergschenhoek: kliniek voor een wortelkanaalbehandeling in regio Rotterdam

Bij een wortelkanaalbehandeling worden het zenuwweefsel en de bloedvaten in het wortelkanaal van een tand verwijderd. Daarna wordt de overgebleven ruimte weer opgevuld. Het wortelkanaal zit in het tandvlees. Het zenuwweefsel en de bloedvaatjes in dit wortelkanaal kunnen gaan ontsteken. Dit kan verschillende oorzaken hebben:

• Een lekkende vulling;
  • Een val waarbij tanden en kiezen beschadigd raken;
  • Tandbederf.

Uiteindelijk kan er een ontsteking ontstaan. Dit kan voor veel pijn zorgen. Bovendien kan zo’n ontsteking een gevaar zijn voor de tand of kies. Bij onze kliniek in regio Rotterdam zullen wij dan ook altijd zo snel mogelijk een wortelkanaalbehandeling uitvoeren om risico’s te voorkomen.

Inschrijven

Als u bij onze kliniek in regio Rotterdam een wortelkanaalbehandeling wilt ondergaan, moet u zich eerst inschrijven. Dat kan via het inschrijfformulier, maar u mag ook bellen. U kunt ons bereiken via 010 71 44 922 of 06 216 67 895. Loop niet te lang rond met ontsteking aan uw tand en laat ons zo snel mogelijk een wortelkanaalbehandeling uitvoeren.